Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Börjar närma sig..

Publicerad 2011-10-20 14:44:48 i Allmänt

Hej!

Jaa, börjar allt närma sig slutet av min första kurs! Hoppas dock att tentan går bra och att vi klarar uppgiften vi skriva på.. Så kanske jag kan få pengar från CSN ! Hoppas verkligen för är i stort behov att ha pengar.. :/ Aja, har ialf haft en bra vecka känner jag, pluggat en del och nu blir det tenta plugg innan den 3 nov! ojoj, kommer bli rätt off för ska fan klara tentan! Igår vart de träning med, vi gick på afro dans! Och kan säga att jag aldrig varit så jävla svettig ;D hahah.. Men kul var det och känns i kroppen idag :P Idag hoppas jag på träning med, step up! Men just nu vill jag mest bara sova ;D Skulle behöva sova en dag för att ta igen all dålig sömn.. stress och annat inför uppgiften, men när den nu är klar så kanske man kan sova lite ..

aja, ska börja uppdatera bättre, fixa blogg appen på mobilen nu så! :P haha..

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela