Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Flytt avklarad!

Publicerad 2011-10-06 09:23:42 i Allmänt

Hej!

Japp nu har man flyttat till Västerås! :) Känns otroligt skönt.. Har nära till skolan nu och bor äntligen själv med :P haha.. Inte för att de är så jobbigt att bo hemma, men tycker de är skönare att bo själv.. Ta hand om sig själv och ingen som säger när man ska göra vad.. :P Har dock inte sovit själv en enda natt än :P Men kan ju inte klaga eftersom de är ju rätt mysigt med sov sällskap ;) haha.. Men i morgon blir det jobb och hem till mamma och pappa då! Blir billigare att bo hemma när man ska jobba så :) Så blir jobb fredag och lördag! pengar behövs! :) Sen vad man ska göra annars i helgen vet jag inte dock, är skit sugen på bio men är ju i sura under fredagen så och lördagen vill jag dricka lite vin istället ;) haha.. Ska bara orka ta mig till jennifer för mitt vin står där :P Idag är jag helt jävla förkyld och ont i huvudet, men ska orka ta mig iväg och handla lite tror jag, sen bara plugga!

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela