Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Kämpar på, men..

Publicerad 2011-10-27 14:10:12 i Allmänt

Just nu så kämpar jag på, men känner att ett litet snedsteg kan göra att man hamnar fel igen.. Vill inte så .. Skolan går dock bra, behöver bara plugga nu inför tentan så hoppas jag att den går så bra att jag kommer tillbaka igen till den jag vill vara.. Just nu är det svårt med tanke på inge csn och måste ju leva och bo som jag gör för att annars kommer jag nog inte må så bra direkt.. men man ska aldrig ge upp och varför jag inte ger upp är för skolan, vänner och självklart min familj! Prata med min underbara mamma igår i 1 timme 20 min och sista hon sa var att hon är stolt över mig att jag kämpar på och det går bra nu! Dom orden gjorde mig ännu mer glad! Så vill inte göra nån besviken och inte göra mig själv besviken och ge upp nu! Hade nog inte orkat utan min mamma! Älskar henne mest av allt! <3 Men självklart så skulle jag inte orkat heller utan restan av min familj eller mina underbara vänner! <3

Ne, ska väl göra mig i ordning nu och möta upp eve m.fl. sen hem igen och plugga! Ska köpa nytt kollegieblock och skriva så det ryker i den om begrepp, strategier, risk-frisk faktorer och massa mer när det gäller folkhälsa!!! :)

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela