Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Mina nya skor!

Publicerad 2012-12-11 22:14:38 i

Pappa skulle vara snäll och köpa Converse åt mig i Kina och bad han köpa rosa men haha pappa trodde han köpt rosa med fick lila :D men vart lika glad för de dom kom hela vägen från kina, bara de är coolt :P så tack pappa nu har jag totalt fyra converse i färgerna rosa, svarta, vita och lila har bara använt dom rosa men i vår sen ska jag använda alla :)


Min dag i övrigt har bestått av plugg , käkat hos Jennifer och nu pluggat med men är sjukt trött nu så blir läsa igenom allt en sista gång sen sova! Ge mig fredag nu istället ! Aja pusspåer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela