Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

1 december och 21 dagar kvar :)

Publicerad 2009-12-01 09:39:56 i Allmänt

Godmorgon, :)
Om ca 40 min ska jag kila till skolan.. Funderar på vad jag ska ha på mig idag, har knappt kläder att ha på mig.. Allt ligger fan i tvätten och jag ska inte tvätta fören på fredag.. Så får ta det man har och se glad ut:D Och måste bara säga att idag är det ju 1 december så jag har öppnat lucka 1 i min chokladkalender ;) Som mamma hade köpt åt mig och syskonen :) heheh.. Sen att det är idag 21 dagar kvar innan jag åker hem igen :) happy..

Idag blir det seminarium 10.30 - 12.00 och sen blir det plugga pch skriva på ett arbete som ska vara inne den 9 december.. Lika bra att börja i tid så man slipper göra allt i sista sekund..

Nu ska jag fixa mig lite..

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela