Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

16 jävla dagar kvar!!

Publicerad 2009-12-05 14:12:51 i Allmänt

Nu börjar det närma sig hemgång! :) Varje dag längtar jag bara mer och mer.. Jag är nog väldig hemma kär:) Men det är för jag älskar min familj! :) surahammar är väl inte mycket att komma hem till.. Liten jävla skit håla med massa jävla inavel! skiter i om ni tycker detsamma, för sanningen är så.. Killarna tänder på småflickor och tjejer försöker vara äldre än vad dom egentligen är, visst finns här i sundsvall med, men det syns inte så tydligt här som i sura! Så är det och kommer förmodligen alltid vara så.. Därför flytta jag därifrån, nån måste ju komma ifrån skiten.. MEN säger dok inte att alla är så, tänk på de.. För dom jag känner är smartare än så ialf!! :) Så längtar hem till familj, vänner och killen!

Ni betyder tjejer <3

Ni betyder tjejer <3

Du betyder gumman <3

Josefine, Zelina, Ella och många fler betyder allt för mig! Glöm aldrig det! <3


Iyaz - Replay , sån skööönt låt!

Känner mig så kärleksfull! :)
Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela