Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

2 jävla dagar kvar, sen blir det tåget hem!

Publicerad 2009-12-19 13:04:29 i Allmänt

Åhh, underbart..:) Längtan har så otroligt stor nu, att få träffa mina underbara familj, träffa mina underbara vänner och Markus!! :) Och att få vara hemma i ca 3 veckor ska bli så skönt.. :) åker hem på en av det bästa tiderna på håret, julen och nyår är ju så jävla underbart:) Borta är bra, men hemma är som sagt alltid bäst oavsätt vart hemma är i för stad;) Nej, men jag gillar sundsvall och vill inte flytta härifrån.. men hemma att man har ett hem där man kan åka till och känna lugn, är inte fel=)


Ska tvätta klart, sen blir det att gå ner på stan. Låna en bok förhoppningsvis och sen blir det kolla de där med bussarna, om de går någon förbi tågstationen så jag slipper gå med kaninen och all packning..

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela