Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

godmorgon..

Publicerad 2009-12-18 09:55:55 i Allmänt

Nu ligger jag fortfarande i sängen, på bättre humör idag ialf.. Men känner att idag är det sista skolsaker jag gör, förutom, då på måndag då jag har seminarium.. Men då pratar man bara i grupper och en viss uppgift så inte så svårt ..
Har ätit frukost nu och ska väl vänta på att alla tycker uppgift 4:1 är bra så jag kan skicka iväg den innan kl 13, för då ska jag ner på stan och fika, hämta ut H&M kläder och köpa p-piller.. Sen blir det träning 16.30 =) Bodypump igen.. hade sån otrolig träningvärk förra gången, men förhoppningsvis så får jag inte det den här gången! :P


Nu ska jag fixa lite, sen bli de stan!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela