Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

HEJSAN

Publicerad 2009-12-22 11:01:02 i Allmänt

Nu sitter jag hemma hos min älskling och ska om ca 1 timme gå till johanna för att bli fin i håret! :) Min privatfrisörska;D haha.. Sen blir det väl att åka hem och fixa och hålla på hemma.. måste nog packa upp lite mer och sånt.. ska ju vara hemma i 3 veckor nu, :)
Macke i sina finaste brillor;D
Och jag står i bakgrunden med min kusin :)

Och jag i mina finaste brillor;D hahah..

Nej, nu ska jag väl kolla till killen vad han nu håller på med:D Sen gå till johanna:D

Pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela