Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

i morgon smäller det!

Publicerad 2009-12-20 11:09:44 i Allmänt

JUST DET! I morgon är det hemfärd som gäller mig min del!! :) Packar och håller på just nu! Har redan fyllt en väska med kläder, håller på med den andra nu, där är det inte så mycket kläder, utan mer julklapparna, hårfönen, plattången och sånt typ:D Kommer bli jonnigt att bära, men som tur rullar väskorna:D Ända jag måste bära är min lilla kanin! :) Först måste jag ta en buss ner på stan, sen måste byta till en annan som nästan stannar vid tågstationen, sen måste jag gååå en bit.. meen sen sitter jag äntligen på ett tåg hem till sura, eller jag hoppar av i fagersta och där hämtar pappa/mamma eller båda:D UNDERBART att äntligen få åka hem och bara ta de lungt att tag ialf;P

De är fjärde advent idag!


Myspysigt!

runt ett blir det gymmet och träna lite innan man åker hem..:D
Sen blir det packa lite till, städa lakrits bur, tvätta och städa lägenheten så det ser bra ut när man kommer tillbaka till den 2010 ;D

Syns sen..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela