Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

jobbig dag..

Publicerad 2009-12-16 19:17:22 i Allmänt

Är nog halva min dag på skolan.. Och den här dagen var extra ansträngande för vi hade grupp arbete efter alla föreläsningar.. visst vi kom långt, men märkte hur mitt humör och tröttheten kom fram, hade inte ätit på hela dagen, så kände att jag blev tröttare och tappa humöret på slutet.. De är otroligt dumt att inte äta, men känner ingen hunger.. Men nu ska jag äntligen få äta och sen blir det läsa en engelsk artikel igen och sen tv:en, för just nu orkar jag inget mer..



Åhh, får klänningen den här veckan, hoppas jag kan ha den nu..:)

5 dagar kvar, usch va underbart det ska bli att åka hem.. sen vara hemma i 3 veckor ska vara otroligt underbart! Köra massa bil och umgås med nära och kära <3

Pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela