Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

me like :)

Publicerad 2009-12-28 23:12:54 i Allmänt

Idag köpte jag mina skor jag ska ha på min 20 års fest!!

De är rosa, inte röda som de ser ut på bilden.. :) Så jävla snygga!

Klänningen jag ska ha har jag inte hittat än dok.. letar för fullt. måste vara ute i bra tid jue;)

Shoppa lite mer idag, 2 st badlackan, sportväska, linne och en guldig väska till nyår:)

Är inte fattig än så, de är skönt :)

Nu ska jag kika lite på tv och sen kanske det blir en film, sen sova. för i morgon blir det fixa lite ute och sen BIO, "luftslottet som sprängdes" blir det, med älsklingen :) Myssspyssigt!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela