Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Nu är det två veckor kvar till julafton! :)

Publicerad 2009-12-10 16:58:03 i Allmänt

Idag så gick jag ner på stan för att käka med nårga i klassen :) Blev kina mat och det var super gott:) Sen gick jag och köpte nagellack :) Sen gick jag ,sandra och elina till skolan. jag och sandra skulle ta ut en engelska artikel, som de är dags att börja läsa nu =( .. Nu sitter jag hemma kollar på projekt runway och funderar på om jag ska åka och träna ialf eller om jag ska bara träna i morgon.. hm.. ?

Nu är det bara två veckor kvar tills de är julafton ! :) Och bara 11 dagar kvar innan jag åker hem!:) Åhh, vad jag längtar nu! :)

Ne, fan ska jag göra? träna eller inte? vill träna och när man väl är där så är de så skönt men inte innan :P

Funderar?!

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela