Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

snart är fredagen slut, då är det bara......

Publicerad 2009-12-18 21:18:46 i Allmänt

LÖRDAG, SÖNDAG SEN ÅKER JAG HEM!!!! :D kl 14.08 sitter jag på tåget hem, problemet är hur fan jag ska komma till centralstationen i sundsvall utan att behöva gå hela vägen.. De är en jävla bit att gå med två resväskor och en kanin i bur.. Blir väl buss ner på stan, men sen går det fan ingen buss förbi centralstationen, så jävla konstigt!:S Fan i västerås och tillochmed surahammar går ju bussen förbi tåget.. Så blir ett mysterium hur jag ska ta mig dit.. Men få springa ner på stan i morgon för att kolla hur fan jag ska ta mig till tåget, ska lix tvätta från 11-14, och buss saken stänger vid 16.. jobbigt värre.....

Kan man ha den här klänningen på nyår?

Köpt nya chic, ni som inte läst den än, köp den och gör de! :) Bästa tidningen!
nyaste!

Nu blir det sängen, jätte trött!
Pusshejs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela