Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Snö + 6 dagar kvar

Publicerad 2009-12-15 18:29:19 i Allmänt

De har snöat hela dagen idag och det har inte snöat lite ialf, snöat as mycket jue :) Mysigt, men är ingen vinterperson för det :P


Lite dålig bild, jag vet.. men vill inte öppna fönstret :P

Sen har jag målat naglarna lite roligare den här gången:


Svart manikyr ;) Tog ett bra tag att få det fint, men de var det värt :)

Nu ska jag kika lite till på tv, men sen back to school så att säga, ska läsa en engelsk artikel igen.. Förmodligen efter det blir det sova, börjar 9 i morgon och håller väl på till 16 ialf igen som idag, blä:( Meeen om 6 jävla dagar av skola blir det åka hem!! :) åhhhh.. Och den 22 blir jag klippt och blekt av mina underbara vän Johanna :) Sen den 23 blir det in till stan (västerås) och handla julklappen till macke "älsklingen=)", sen blir det väl hem och fixa inför julafton!!! :) För nu är det bara 9 dagar kvar ! :) Längtar så jag spricker snart!

Skriver mer i morgon:) Kanske hänt mer då, NOT:D

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela