Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

trött som tusan nu... ialf efter denna helg..

Publicerad 2009-12-28 00:02:08 i Allmänt

Nu är man sliten efter en helg i party världen, visst så drack jag bara 3 cider igår (lördag), men ändå blev det sent och man hade ju bara fulla människor runt mig:D Och idag vakna jag vid 12 och var helt trött i kroppen.. Blev inputtad av misstag dok, i ett par spel maskiner i fredags.. Några bråkade och jag skulle gå förbi så blev det större bråk så jag blev puttad av misstag.. men det gjorde så jävla ont och nu har jag blåmärken och vänstra sidan av kroppen gör ont.. Och de gör fortfarande ont..

Imorgon, ska man orka åka in till mellandagsrean? :) Vill shoppa lite ;)

Och på tisdag ska jag och älsklingen på bio!! :) Var ett bra tag sen man var på bio...:) Myspysigt ska det ialf bli :) Sen är det nyår snart. Ska ni ge några nyårs löften ? :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela