Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

22 dagar kvar!

Publicerad 2009-11-30 15:20:48 i Allmänt

Visst låter 22 dagar lite? Det är 22 dagar tills jag åker hem till surahammar igen! Sen tänkte jag inte åka tillbaka fören den 10 januari till sundsvall!!!! 21 dec - 10 jan = HAPPY! Hatar sura, det vet alla som känner mig, men fan de är ju mitt hem så!:) Mina vänner och familj och kille bor ju där, men några bor ju i västerås också:)

NU ska jag tillbaka till skolan!
Puss&Kram..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela