Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

3 dagar kvar, sen blir det hem till surahammar:D

Publicerad 2009-11-15 12:35:54 i Allmänt

Åh, nu är det bara 3 dagar kvar!  Sen är jag i surahammar:D Okej, först västerås för tåget stannar där:D Men sen kommer mamma och hämtar mig så blir det att åka hem :) Ska bli sköönt :) Sen förhoppningsvis får jag träffa alla brudar på torsdag :) Ta en fika och bara prata om allt :) Mypysigt :) Fast västerås skulle ha ett fik som finns här i sundsvall, Barista, så mysigt och gott fik :P OCH ekologiskt :) Menmen, blir väl gränden eller så :)

Nu eller mer snart ska jag träna med sandra :)

Hörs!


Puss&Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela