Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

en dröm blev sann..

Publicerad 2009-11-14 12:19:01 i Allmänt

Drömmen var att få träffa Takida.. Har varit på konsert, men aldrig sett dom "nära". På konserten hade vi sitt platser så.. Men igår fick jag se alla i bandet, men jag ville mer träffa sångaren, för hans röst ger mig rysningar .. Han har en underbar röst, det sa vi till honom igår med så;)

Dom hade konsert i Sundsvall och sen skulle de efterfesta på Stadshuset, och så klart gick jag och sandra dit! :)
Och vi fick en bild på honom med oss :)



Puss&Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela