Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

FREDAG! nu är det bara 5 dagar kvar så åker jag hem!

Publicerad 2009-11-13 14:36:18 i Allmänt

Hej!
Idag blir det att käka lite mat nu, makaroner och köttbullar! Sen kl halv sex blir det att köra ett step up pass på ego :) Sen blir det hem och fixa sig inför kvällen för jag och sandra ska till Stadshuset för slagsmålsklubben ska spela och sen ska takida vara där !!! Så jag hoppas jah får ta bilder med dom!! Måste! :P

Åhh, det är bara 5 dagar innan jag åker hem! Så happy! Träffa mina underbara vänner och min underbara familj! Och så klart alla djur! :) Längtar så klart också till killen min, hoppas allt bara löser sig för en gång skull!

Massa pussar och önska mig lycka till att jag får en bild idag på takida! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela