Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

"Jag ser det snöar"

Publicerad 2009-11-05 16:23:57 i Allmänt

Hallo!
Det snöar här uppe i Sundsvall! Men kommer nog försvinna säkert i natt eller så, men hoppas det blir kvar så det söipper se ut som höst, gillar inte höst ( det är så dystert! ).. Jag har tagit en en bild på snön! :)

Mysig bild va?=)

Nu är ett bara en tvätt kvar sen är det klart! Då blir det träning, sen hem igen och plugga! För i mogron är tentan! Nervös? JA, men de är första tentan så jag har inga höga förväntningar på mig direkt, men hoppas på det bästa så klart!

Önska mig lycka till!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela