Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Julmys & shopping :)

Publicerad 2009-11-25 20:51:47 i Allmänt

Idag har jag och sandra varit i Birsta i säkert 4 timmar:D shoppat och letat julklappar, handla mat och massa känns det som, blev ialf massa påsar:P
Äntligen hittat en dataväska:

Den ser helt okej ut ialf:) Datorn ser bättre ut ialf, rosa och fin :)
Sen blev det en ny väska :)

Blev det svarta ialf, för sundsvalls butiker hade inte fått den rosa, av någon dum anledning:S Men den svarta blir bra med, ville ju bara ha modell på väskan så:D
Nu är det lite julmysigt i lägenheten, men är inte klart än dok, blir mer;)


Men insåg att jag måste köpa en till ljusstake, blir snyggare då, eftersom jag har ett stort fönster med två öppningar så att säga :) Sen blir det massa glitter och julkulor :) Myspysigt :) Nu skulle bara macke vara här och mysa med mig :)

Nu blir det efterlyst+plugg :)
Ha det!
Puss&Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela