Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Kul att man blev dålig....

Publicerad 2009-11-28 23:39:56 i Allmänt

Nu sitter man hemma istället för att sitta på en pud och dricka cider med sandra.. Nej, spydde och kände mig dålig så lika bra att vara hemma så man orkar skolan i veckan.. Händer för mycket i veckan som kommer.. Om jag ska må såhär är det rätt kört för min del.. meeen fick godkänt på min uppgift som jag behövde komplettera på!!! Fan va skönt det var ialf:) Ge mig bara styrkan att orka med nästa vecka, seminarium, grupparbete, debatt+grupparbete med helt nya männsikor....

Måste bara önska Sabina grattis till sina två döttrar hon fått :)

Nu blir det sängen och sova ut! Om jag orkar så ska jag gå ner på stan och köpa julklappar i morgon och måste ju julstäda och pynta.. 1:a advent jue!

Puss!<3

Kommentarer

Postat av: I'm like you - Just Different

Publicerad 2009-11-28 23:52:54

Hej hej

Kikar in och hoppas du haft och har en kanon helg!

Har du några söndagsplaner??

Hej svejs!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-28 23:57:52

www.experience.webblogg.se

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-28 23:57:57

www.experience.webblogg.se

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-28 23:58:00

www.experience.webblogg.se

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-11-29 00:13:56

Fy vad jobbigt att må illa. Hoppas du kryar på dig!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela