Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Min fredag!

Publicerad 2009-11-07 15:47:19 i Allmänt

Började med en tena som började kl 8.00 på morgonen.. Så var att går upp jätte tidigt för att vakna till liv så att man inte somnar under tentan:) Gick till tenta salen för att sitta där i ca 4 timmar och jag hoppas jag klarar den, men dok tror jag inte det , men jag har ialf försökt, får bara göra om den i sånt fall:) Inte som på gymnasiet detta heller:D Asså man får göra om en tenta ganska många gånger och om man inte klarar en hemtenta så får man kompletera istället för ett F = IG.. Mycket mer säkert att klarar alla kurser, dok så stastar jag att klara dom direkt så klart, men skönt att ha valmöjligheterna än inga alls. :) Om ni förstår vad jag menar!
Ialf, sen var det att gå ner på stan med sandra för att käka sushi, min nya favvorätt:P Så himla gott och nyttigt med :) Sen var det att åka till Birsta för att handla lite kanin mat till min älskling lakrits <3 Som är en kanin om ni inte visste:D Ett stort frågetecken är om jag ska ta med han hem till sura den 18 nov och lämna han där tills jag åker hem i jul eller om jag ska med honom då? Kommer bli så ensamt utan honom om jag tar med honom nu.. Får fundera om jag vill vara ensam i lägenheten eller om jag ska fråga om någon kan ta hand om honom när jag är hemma! :)
Sen käka jag,sandra och mimie tacos, såå goootttt:) Var ett tag sen jag käka det! Sen blev det lite vitt vin och kex, men då bestämde vi oss att vi ville gå ut och dansa lite på först blev det kåren, men var tråkigt där så vi gick vidare till BK där dansa vi och hade kul tills kl 3, sen blev det mat och hem läge!

Tack för en rolig fredag gummor!

Idag blir det att ta det lungt och kolla på en film ska jag göra nu! Blir filmen UP! :P


Puss&Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela