Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Nu fattar jag..

Publicerad 2009-11-11 09:29:24 i Allmänt

att det är nog bäst att gå vidare, lämna allt bakom sig och fortsätta framåt i livet.. Men hur jävla enkelt är det? För varje gång man åker hem, så finns allt det gamla kvar, exakt lika som när man lämna det.. Det ända jag åker hem för är min familj och vännerna.. För Surahammar är inget att komma tillbaka till.. Det var därför jag flytta ifrån stället, för det ger mig inget..


Det ska bli skönt att åka hem till familjen den 18, behöver verkligen åka hem ett tag nu..

Pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela