Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Östersund, FHI!

Publicerad 2009-11-09 18:56:30 i Allmänt

Herregud, min rumpa gör ont:D Har suttit på min rumpa i flera timmar! Och mina rumpa tål inte mycket:D
Idag har termin 1 som jag går och termin 3 varit och hälsa på hos fhi, ver helt okej.. inte riktigt som jag hade förväntat mig dok. men bättre än en föreläsning:P Och vi har suttit i en buss i ca 6 timmar:O jobbigt..

Och har en liten kommentar:

Vem FAN kommer köpa Pamela Andersson parfym?
Kommer nog lukta silikonoch gammal tant, men otroligt mycket smink:D

Är inte emot silikonbröst, men gillar inte Pamela:D

Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela