Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Plugg och i morgon blir det lite till...

Publicerad 2009-11-26 21:09:26 i Allmänt

Ge mig den 21 december efter kl 12.00 ! Åhh, vad jag vill ha den 21.. Ialf nu skulle det passa att få 9 december så att moment 3 är slut så jag slipper så mycket.. För jag känner mig stressad och har mycket att göra ändå.. Men så jävla skönt att jag klara tentan ialf.. Slippa den ialf.. men mycket ändå.. Meen, måste fixa detta så jag klarar kursen! :)

Kolla nyss på mammas pojkar, så lyx:D haha
Nu blir det paradise hotel och sen sängen, för imrogn ska jag vara i skolan kl 8.00 ..

Pusshejs..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela