Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Tentaplugg!

Publicerad 2009-11-03 21:56:43 i Allmänt

Igår beståd av seminarium + tentaplugg, råkade även somna vid halv 7 och vakna vid 22.:D Sen somna man om när jag hade pratat med älsklingen! :) Och idag var det att plugga viadre sen gymma lite sen plugga igen .. På fredag är det tentan och då slipper jag plugga under helgen ialf.. :) Och den 18 nov åker jag hem till lilla surahammar igen:) Ska bli så skönt att åka hem till familjen, saknar familjen:)

Nu ska jag plugga lite till sen blir det att kika på tv lite ..

Puss&Kram <3

(Lite bilder från halloweenfesten)





Kolla min bdb om ni vill se mer bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela