Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

The Hills!

Publicerad 2009-11-04 15:35:55 i Allmänt

Kolla nyss på det nya the hills avsnittet, me like! :)
Kristin som tyvärr har tagit över Laurens plats i the hills, som är skit tråkigt. För lauren var bättre!
Som tur finns det gamla the hills männsikor med, som Audrina! :)

Jag har fan kollat på The hills sen det börja, så det är inte så konstigt att jag vet allt;D Nörd, i know:D

Ne, nu blir det plugga och tvätta! Det behövs verkligen! haha..

Längtar tills den 18 november, för då drar jag hem till Surahammar ! Jag behöver det, en timeout från skolan!

Puss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela