Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

vilka val folk gör, visar vilka dom är...

Publicerad 2009-11-17 14:43:11 i Allmänt

Val visar vem  man är i livet, mitt val var att flytta ifrån surahammar för att göra något med mitt liv, för i surahammar kan jag inte bli det jag vill bli.. Ville utveckla mig som människa, träffa nya människor, se nya saker. Ha kul när jag ändå kan det! Medans du är fast, så fast som man kan bli.. Dina val gör att de finns inget kvar att ge..
"you have to walk on through"

"Disappointment running through you, now the end is near"





I morgon sitter jag på tåget vid den här tiden, på väg mot surahammar !:) Happy! :) Mamma hämtar mig i västerås och sen bär det av till surahammar ! :)

Snart ska jag ner på stan för att träffa sandra och jag måste köpa en necessär:D

Puss&Kram, Takida - The Things We Owe, underbar låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela