Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

vinterjackor och lite sneakers, är aldrig fel..

Publicerad 2009-11-07 22:32:04 i Allmänt

Några vinterjackor, jackor och sneakers jag skulle vilja ha :) Och funderar på att köpa, dok kanske en ny vinterjacka. Har redan en everest vinterjacka, men skulle vara kul att ha en med färg, för min är svart..

Vinterjackor

Märke: Warp
Märke: Warp
Märke: Everest
Vill ha en rosa vinterjacka, lite färg istället för min svarta jag har, men jag kommer fortfarande använda min svarta jacka. men skulle vara kul med nån ny,rosa :) Plus så har jag ju en rosa Svea mössa ;)

Märke: SOS
Även denna färg var ju fin:) Märket känner jag inte till och jackan kostar 4000kr, så den blir det inte för mig ialf.. Men den var fin..

Sneakers

Märke : Nike
Märke: Adidas

Men skor blir det inte av att köpa på ett tag innan jag köpt ett skoställ, ligger skor överallt:D

Nu blir det sängen och kolla lite på tv :)

Puss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela