Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Fredag!

Publicerad 2009-10-10 12:29:34 i Allmänt

Ja, igår, vilken dag:D Först vakna och sminka sig för att söka jobb:) Gick rätt bra ändå:) Ett företag sökte ialf extra jobb, så önska mig lycka till!=) Sen var det hem igen för att byta om till träningskläder, för att senare gå till gymmet med sandra :) Träna stenhårt så man en dag kanske blir lite stark och kanske kan få magmuskler;D Återigen gå hem för att duscha, sminka och fixa håret, sen kom becca för jag, becca och sandra skulle äta sushi, första gången för mig var det ialf.. Sandra hade provat en gång och becca med.. :) Det kanske inte ser så himla gott ut, men det var jätte gott:) Sen gick vi till ett cafe som heter Barista, där prata vi lite. Efter det gick vi hem till sandra för att vi skulle sedan ut till Momento, där vi hade vip;P Dansa och hade kul! Tack tjejer för en jätte rolig fredag!:)

Okej, nu har jag också en blogg:P Men alltid nått att fördriva tiden med och berätta om sina roliga dagar här i Sundsvall :)

Kommentarer

Postat av: Josefine

Publicerad 2009-10-10 13:36:22

As bra att du skaffat blogg haha! ;D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela