Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Hula hula blir det !

Publicerad 2009-10-25 12:42:04 i Allmänt

Nu har jag äntligen bestämt mig, blir att jag är hula hula tjej på halloween! Kallt kommer det bli, men det kan man lösa ialf så:)

Gårdagen då, Förfest hos Mimie med några folk :) Sen blev det åka ner på stan för att gå ut någonstans, men jag och mimie fick nej på oscars och stadshuset, men efter ungefär 30 min fick vi gå in på stadshuset:S Meen, det var jätte kul där inne, dansa och återigen dansa :) Var kvar där tills det stängdes :)

Idag har jag ont i axeln också?!:S Jag vaknar alltid dagen efter och har ont, fattar inte varför. för jag gör inget :S

Gårdagens outfit då:


Mina nya älsklings skor! Ser kanske jobbiga att gå i, men dom är sköna! :) Fick dom av min Älskling också;)

Idag ska jag fan städa så jävla fint i lägenheten så att mamma inte klagar;D Handla måste jag göra, för har fan inget:D Sen blir det återigen plugga till tentan, har anmält mig ialf:)


Min underbara söta lilla kanin :)

Ha det bra nu!
Puss&Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela