Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Jag har äntligen gått vidare!

Publicerad 2009-10-29 11:00:42 i Allmänt

Det kändes jätte skönt att få prata ut med dig igår.. Att vi äntligen förstår varandra och att de du gjort var fel..Men vi kommer föralltid vara vänner.. För jag har äntligen gått vidare i livet, kan inte stanna vid en plats, måste fortsätta framåt i livet. Därför ringde jag igår till dig, för jag vill glömma det som hänt och gå vidare! För jag saknar att ha en sån vän som du har varit för mig såå länge! Men nu har vi äntligen lämnat sakerna bakom oss och nu ser vi framåt vännen min! :)

Vänner är värdefulla, glöm aldrig det! <3


Nu ska jag fixa lite för en tripp ner på stan!

Puss&Kram, Äntligen går jag vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela