Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

kämpar på, men är det värt det?

Publicerad 2009-10-26 18:46:49 i Allmänt

Att vara 19 år och flytta hemifrån, till en helt ny stad, med helt nya männsikor, är inte så enkelt som jag trodde.. Att jag får kämpa mig igenom varje dag som går, tar otroligt mycket på mig.. Men tack för att det finns personer som förstår och kämpar med mig.. tack för att ni finns:)
Jag har skit svårt att ta motgångar, jag ger upp för lätt.. men när allt går åt helvete, vad ska man göra då?
Jo klart ska man fortsätta, men är det värt det? De är värt det om folk finns vid ens sida..

Alla är inte perfekta, tänk på det. Alla gör misstag.. Man lär sig av dom, och går vidare.. Men döm inte folk för de dom gjort!

Jag vet, djupt inlägg. men känns som det behövdes idag..

Tack för min underbara familj, som alltid funnits där för mig, oavsätt mina dumma misstag i livet.. De är tack vare dom som jag kämpar på!

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela