Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Körlektion nästa..

Publicerad 2009-10-22 13:40:46 i Allmänt

Måste börja plugga mer teori känner jag, köra är inte det jobbiga nu, men att plugga både till en tenta och plugga teori för körkortet är bara för mycket.. fast visst tentan är viktigare just nu för den är ju ändå den 6 nov.. Men lite av varje blir det denna helg.. Så denna helg blir det massor av plugg inför tentan för veckan därpå ska mina kära familj kommer och på torsdagen kommer min älskling.. :) Ska bli riktigt skönt när jag har pluggat till tentan och gjort den, visst om jag inte klarar den, men kan göra omtenta så.. Det är inte som på gymnasiet direkt:D Menmen..

Kollade nyss på det nya avsnittet av The Hills, visst är det bra, men fan inte lika bra när lauren conrad var med!!:)



Puss&Kram! Körlektion nästa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela