Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Måndag, men lite bilder från i lördags!

Publicerad 2009-10-19 17:53:16 i Allmänt

Hejsan
Idag var jag ledig men vi skulle både fixa klart en gruppuppgift och börja på den nya gruppuppgiften.. Så är helt slut nu:P Är ledig i morgon med, men ska till skolan ialf för att fortsätta på uppgiften.. Fullt upp alltså.. Så mitt humör är inte på topp direkt.. ont i ryggen och ont i huvudet..

Men lite bilder från i lördags ialf:)

Banan med choklad! MUMS var det! :)

En bild på mig när jag har lite sprutgrädde på chokladen, :)

Titta va fint vi gjorde :)

Jag, sandra åkte hem till mimie och prata och käkade banan med choklad och drack varm choklad! Sen sov vi kvar hos mimie för bussarna går helt konstigt och så tar bussarna natttaxa!

Puss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela