Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Måndag..

Publicerad 2009-10-12 22:05:43 i Allmänt

Idag blev det att gå till UM för att fixa nytt recept.. sen var det att åka ut till birsta med sandra för att söka lite extra jobb plus att käka där och sånt:) Sen var det att åka hem för jag var helt slut efetr en heldag ute i birsta..:) I morgon börjar man kl 8.30.. Fyfan va jobbigt, för vi går till 12 ..:( Plus så ska jag träffa min grupp för att fixa vårat arbete.. Men har ju varit ledig så mycket nu så :)

Längtar till vecka 44 för då kommer min mamma, syrran och macke. Får se om mina bröder kommer och hälsar på.. Pappa kommer nog jobba då så han kommer inte:( Men åker hem den 18 november! :) Så då får jag träffa mina familj och vännerna och killen :)

Nu blir det att kolla på tv, och somna till den;D

Puss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela