Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Nu är man ensam igen :(

Publicerad 2009-10-28 21:01:03 i Allmänt

Hej..

Nu är man ensam igen, extra sängen är borta ..:(
Familjen har varit här och de var här halva tisdag och nästan hela onsdag! :) Lille syrran sov hos mig medans de andra sov på hotell :) Visade sundsvalls shopping utbud både i stan och i birsta :) Jag kanske shoppade mest dok;D

Igår: Kom de runt 7, då lämnade de av lite grejer hos mig för jag har glömt lite kläder,skor m.m hemma. Sen åkte vi ner på stan för att käka lite pizza :) Jag och syrran åkte hem till mig så kikade hon på en film medans jag kolla på tv, somnade så snabbt för jag och min grupp satt i ca 6 timmar och gjorde vårat arbete igår :)

Idag: Vaknade runt halv tio, duscha sminka oss och sedan gick vi ner på stan för mamma,pappa och mina bröder var nere på stan redan :) Gick runt där ett tag sen gick vi till ett fik (Barista) och fika lite :) Sen åkte vi ut till birsta, shoppa lite, käka på max MUMS! :) som student får man käka nudlar typ:D.. nedå, men nästan.. Sen gick blev det ica maxi sen åkte vi till min lilla lägenhet.. :) De drack lite te och sen var det dax för dem att åka hem:( Såå tråkigt, hatar att sitta ensam i en liten lägenhet.. Skulle vara kul att vara hemma hos min familj :) Men jag är stor nu och ska bo i en liten lägenhet i sundsvall och plugga :P haha:D I morgon kommer min killa ialf, saknar att sova med honom och att vakna upp brevid honom.. Distans förhållande är jobbigt, men visste det skulle bli jobbigt.. Men vi kämpar på :)

NU har jag bestämt mig! jag ska vara en älva! Har köpt älvsaker :) Nu ska jag bara bestämma mig hur jag ska sminka mig:P Det blev lila vingar :) Syrran hjälpte mig betsämma vilken färg :) Och hon gillar lila så:P


Fast jag kommer vara en sötare älva;D

Puss&kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela