Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Söndag!

Publicerad 2009-10-11 12:38:42 i Allmänt

Lördagen: gick jag och sandra på hoffmaestro, som var jätte bra :) Det som störde mig var att folk hoppar som idioter, så en hoppa på min tå 3 ggr och de gjorde så ont för hon var ju inte liten.. Ialf, jag hade jätte kul ialf.. En nykter helg;)

Idag blir det atta käka frulle nu och sen gå till gymmet för att bli värsta stark;) Sen blir det att plugga som fan och sen blir det att fixa om mitt cv också, för i morgon blir det att söka jobb igen :)

Puss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela