Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Tidsfördriv, lite kläder igen :)

Publicerad 2009-10-24 16:48:32 i Allmänt

Igår la jag upp lite kläder från Gina tricot som jag tyckte om, visst det var mycket svart, men de är stilrent och snyggt :) Så klart gillar jag färg på kläder med, helt klart :) Men svart går bra till allt :P

Idag blir det PÄLS :) Inte äkta päls, för det är jag emot. Djuren ska inte få lida!!
Fusk päls är mycket bättre och finare ! :)


Dessa 2 är från Lindex..
Mössan är från H&M ..
Också från H&M..
Puss&Kram igen :P

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2009-10-25 10:08:20

Ja du hade juh en söt pälsväst ena dagen? :)

Helt rätt i att bojkotta rikttig päls... päls är för hjärtlösa!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela