Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Tisdag..

Publicerad 2009-10-13 19:39:46 i Allmänt

Hej!

Just nu kollar jag på 2½ men ;P ska diska också:(.. Sen blir det väl ugly betty och desperate housewives.. Sen förmodligen sova:( För i morgon blir det en lååång föreläsning igen.. från 9:15 - 12:00 .. Sen blir det att plugga och plugga, för jag ska ha läst en artikel och ungefär ett kapitel i en bok och sen ska jag göra klar min egna uppgift.. Usch, låter jobbigt.. men de är det inte ;D För de är inte som på gymnasiet, där man hade uppgifter som man inte var intresserad av, men går ju detta program för detta intresserar mig.. :)

Jossan fyller 19 år i morgon! GARTTIS I FÖRSKOTT GUMMAN! <3

Puss&Kram - Längtar till vecka 44!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela