Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Torsdag & Fredag!

Publicerad 2009-10-16 14:16:14 i Allmänt

Hej!
Igår, hade jag grupparebete/föreläsning från 9 - 16.. Var helt slut efter det, men gick ner på stan för att fixa en sak på apoteket, sen gick ajg hem för jag hade så ont i huvudet, men sandra ville gymma, så jag följde med:) Men sen kollade vi på "Mammas pojkar" och "inlåst", asså man kan inte låta bli att skratta åt mammas pojkar;D.. Sen gick jag hem och sov.. helt trött så..

Idag.. Fick äntligen sova uuuuttt:) Vakna halv 12.. kändes såå sköönt.. Vad händer idag? Får allt se.. Ska nog till mimie med sandra.. :)

Kollade nyss på det nya the hills avsnittet!

Jag skulle bara få en bild?! men blev nått fel;D

Puss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela