Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

back in sundsvall..

Publicerad 2010-04-06 10:29:03 i Allmänt

Jaha, vakna då upp i sin säng i sundsvall idag.. Dok så drömde jag att jag sov hemma i sura ;D kanske ett önsketänkande!? Vem vet.. Resan i går gick snabbt och bra, kändes så ialf.. Men min älsklings kanin är kvar i surahammar, för jag ska dit igen i slutet av april igen så kände bäst för honom med att stanna kvar där istället att resa med mig fram och tillbaka.. Men det känns lite ensamt ändå:(.. Idag ska jag iväg till skolan om ett litet tag och då ska jag på seminarium, inge kul alls... Men ska hoppa in i duschen och göra mig fin ;)

Bilder från helgen:

Johanna och jag :)


Jag, Jossan och Zelina :)

byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela