Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Dax..

Publicerad 2010-04-18 22:04:54 i Allmänt

Att packa ner datorn, så blogga får jag göra när jag väl är framme hemma :) Har packat klart typ, har sminket och sånt så klart:) Har ju en föreläsning i morgon, sen drar man.. Kommer jag sakna sundsvall? inte själva sundsvall, men vissa personer här så klart:) Sandra är ju i umeå och så klart saknar jag henne, vi har ju våra roliga girltalks ;P

Nu blir det byebye!

Sovsött och pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela