Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Fredag!

Publicerad 2010-04-16 12:58:08 i Allmänt

Godmorgon! Vakna för ett litet tag sedan och sitter redan vid datorn med natur uppgiften! :) Dax att få den klar så jag kan göra laborationen :) Sitter även och funderar på vad jag ska göra för något idag, ska nog ialf ringa piercing studion och kolla om jag får byta tillbaka mina piercingar idag.. Hatar dom jag har nu, så stora och jobbiga..
Sen kanske bara sitta hemma och kika på en film och bara ha en lugn dag! :) Inte haft en sådan på länge känner jag, ialf inte på en helg.. :)

Och så för allas info så är det bara 3 dagar kvar! På måndag åker jag hem igen och är hemma i två hela veckor!! :) Ska bli skönt! :) Träffa alla och bara umgås med familjen.. Och den 24 åker jag, mamma och lillasyrran till sthlm och ska se grease på göta lejon!! :) Första musikalen ever! :) hehe.. Ska bli skönt att göra något med bara tjejerna i familjen, gå runt i sthlm och sedan se grease :)
Sen på kvällen blir det party för två underbara människor! :)

Nu ska jag göra klart skiten så jag får göra något annat idag!

Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela