Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

FrEdAg

Publicerad 2010-04-23 11:51:20 i Allmänt

Yes, äntligen helg, fast jag är ju ledig i veckorna med så :P Snart ska jag sminka mig lite, ska ju iväg och fixa id kort och sen klippa mig och sen ska jag presentera mig på systembolgat i sura och lämna mitt cv med :) Och sen ska jag umgås med zelina :) Ska bli skit skönt att få håret klippt :) det behövs eftersom jag plattar mitt hår extremt ofta.. :P I morgon bär det av till sthlm också, för att se grease :) hihih..

Nu är de dax för att sminka sig!! :)

pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela