Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

fredag.

Publicerad 2010-04-09 19:57:23 i Allmänt

Hallou..
Sitter hemma och typ halv sover och de är FREDAG!:O Var till och med ledig idag, men är helt slut ändå.. Hänt mycket senaste veckan, kroppen börjar säga ifrån.. Och i morgon ska man göra högskoleprovet med så, som känns inte så kul... men ska prova och se hur de går.. :) Får se vad jag ska göra ikväll, sova tidigt eller om jag ska orka vara social:D Duscha nyss och de är fan de skönaste jag vet :) Sova och duscha är bääst;)

Funderar på om jag ska sminka mig med, beslutsångest!!!

eh, nu blir de väl kika på tv :) haha..

Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela