Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

jahaja..

Publicerad 2010-04-28 10:14:24 i Allmänt

ännu en dag med hemtentan.. inne på den tredje frågan nu ialf.. men den är nog den jobbigaste ialf.. senare idag så blir det hem till zelina där hon ska få fixa mitt hår, bleka det så jag blir fin i håret igen :P Sen blir det stan på valborg med mina västerås brudar ;).. Grillning och dricka lite, blir najs:) Sen på söndag blir det hem till sundsvall igen, jag är GLAD att jag har sandra där uppe så man slipper må dåligt den sista månaden där.. för just nu känner jag bara för att inte åka tillbaka.. men en månad kan jag stå ut ialf;P men fyfan vad jag längtar till sommaren, för den här sommaren ska bli den bästa ever.. :)

Nu ska jag fortsätta med tentan och sen ska jag ta tag i disken som väntar på mig..

pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela