Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

kom hem levande;P

Publicerad 2010-04-06 22:36:02 i Allmänt

Yes det gjorde jag! ;)
Asså jag gick i från nacksta och de är en bit att gå.. haha.. Kika på en film, the hurt locker:


Den var helt okej, först i början av filmen tyckte jag den var dålig, men sen började den bara bli bättre och bättre :)
Imorgon blir det skola igen, men början inte fören kl 13.15, JIPPIE! :) Sova ut är nog det bästa som finns :)


Nu blir det tv och sen sova.. Måste ta tag i att läsa boken "Box 21"
Den ska tydligen vara bra, men jobbig att läsa för den är rätt hemsk.. Så ska ta tag i att läsa den..
Sen mina jävla piercingar krånglar fan hela tiden.. ska jag ta ut dom kanske? funderar fan på de.. Men dom är så fina jue..

aja, Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela